RAI Verenigingsdag

14.00 uur Sectievergadering
15.00 uur Pauze
15.15 uur Kennissessie

Nieuwe EU privacy wetgeving; afwachten is geen optie
Eind mei 2018 wordt nieuwe Europese wetgeving van kracht met betrekking tot privacy; de “Algemene  Verordening Gegevensbescherming” (AVG). Dit is de opvolger van de huidige Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP).  Deze heeft vergaande gevolgen voor uw bedrijfsvoering. In het directe verlengde van dit onderwerp, ligt de “zorgplicht” ten aanzien van (cyber-)security en hoe u uw organisatie en processen op een juiste manier inricht. Wat staat u te wachten en waar moet u rekening mee houden en welke maateregelen moet u treffen? Eén ding is zeker: afwachten is geen optie. Tijdens de sessie wordt u bijgepraat door Eugene Tuijnma, SLTN Inter Access en Sjaak Schouteren, Aon Risk Solutions

Smart Mobility; waar hebben we het over?
Wat zijn de belangrijkste ontwikkelingen binnen Smart Mobility? Welke randvoorwaarden zijn nodig en welke mogelijkheden heeft dit voor u?
Leo Bingen, RAI Vereniging

16.00 uur Algemene Ledenvergadering
17.00 uur Netwerkborrel

Extra programma voor leden van de sectie RAI CarrosserieNL